neděle 2. února 2014

Smaltované nádobí

Po dlouhém čase vás všechny zdravím a přidávám malý příspěvek. Moc se mi líbí smaltované věci, ale v bazarech nemívám na pěkné úlovky štěstí a tak mě potěšilo, že obchod Orion prodává smaltované nádobí s patinou jak z babiččiny kuchyně.








9 komentářů:

  1. Není to tak dávno, co u nás Orion otevřel svou prodejnu. A není týdne, abych se tam nezašla pokochat všemi těmi nádhernými kuchyňskými doplňky. Nejvíc se mi tam líbí smaltované nádobí a měděné nádobí - ach to je také krásné... Ale v naší maličké kuchyňce už není místo, takže si můžu koupit něco nového jen když něco starého odejde sloužit jinam, nebo definitivně doslouží. Ta krucánková podložka pod hrnec je přenádherná, stále jí na fotografiích obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, teším sa, že si späť. Máš nádhernú kuchyňu, cítiť z nej lásku a teplo domova.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, u nás taký obchod asi nie je.
    Ale mám rovnakú plechovku na kakao a kovovú podložku ako ty :-) ... vlastne ešte aj tú veľkú bielu porcelánovú misu :-)
    Pa

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, dobře si nakoupila, do tvé krásné kuchyňky se moc hodí!
    Ráda tě tady vidím!
    Přeji hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jano, máš to v kuchyni moc pěkné, smaltované nádobí mám taky moc ráda. Těším se na příští příspěvek. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Savings may not just be in terms of money however as well time and effort.

    ostergrüsse kostenlos The pharmacist is responsible for checking each prescription
    that goes out. Alternatively, you might use luggage
    in the letterhead.

    OdpovědětVymazat
  7. I mně se líbí, mám tu pár kousků po babičce. Jen moje dcera nesnáší cokoliv starého a tyhle kousky mi netoleruje....Třeba dostane časem "rozum" :-)

    OdpovědětVymazat
  8. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovědětVymazat