středa 2. března 2011

Krajkované poličky č. 2

Dobrý den,

jak jsem vyhrožovala, tak jsem uháčkovala bordury i do  druhého patra poliček v kuchyňské lince. A takhle se dílo vydařilo.



Háčkovala jsem opět z příze Kordonet, jen jsem tentokrát zvolila trochu slabší. První bordury jsou z 30, tyhle z 15. Ale upřímně si nemyslím, že je ve výsledku nějaký patrný rozdíl. Nakonec jsem i háček použila stejný.


     Přeji všem krásný den a za zanechané komentáře moc děkuji.

11 komentářů:

  1. Jani krásný, moc se to hodí k těm dózičkám a hrnečkům...Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, souhlasím s Petrou - nádherně doplní styl tvé kuchyně, moc se ti povedly!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    je to krásné!!!
    Takové babičkovské
    a to se mi moc líbí!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj a už je kuchynská romantika dokonalá:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, i ta druhá bordura se Ti povedla na jedničku a poličky jsou komplet, paráda. Hezký den
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Hello Jana....beautiful cabinets !! lovely !! have a nice evening....love Ria...xxx

    OdpovědětVymazat
  7. Hei:)
    Lovely pictures♥

    Thank you for visit and fine words from you in my blog.

    ♥ Astrid

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani,
    tvé háčkování mi bere dech.Krajka má i hezký vzor a ten porcelán...srdíčko mi naskakuje :-) Háčkovat neumím a tak chodím obdivovat k ostatním. Pa a díky na návštěvu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc povedené, krásně ty kraječky Vaši kuchyni doplňují a zjemňují. A smekám nad trpělivostí a šikovností.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  10. find here i9a68i2d67 replica bags china best replica ysl bags replica bags china free shipping visite site l2i57s2n26 replica bags paypal accepted replica bags new york read this m5o96n5d46 7a replica bags meaning

    OdpovědětVymazat