středa 2. března 2011

Krajkované poličky č. 2

Dobrý den,

jak jsem vyhrožovala, tak jsem uháčkovala bordury i do  druhého patra poliček v kuchyňské lince. A takhle se dílo vydařilo.



Háčkovala jsem opět z příze Kordonet, jen jsem tentokrát zvolila trochu slabší. První bordury jsou z 30, tyhle z 15. Ale upřímně si nemyslím, že je ve výsledku nějaký patrný rozdíl. Nakonec jsem i háček použila stejný.


     Přeji všem krásný den a za zanechané komentáře moc děkuji.

10 komentářů:

  1. Jani krásný, moc se to hodí k těm dózičkám a hrnečkům...Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, souhlasím s Petrou - nádherně doplní styl tvé kuchyně, moc se ti povedly!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    je to krásné!!!
    Takové babičkovské
    a to se mi moc líbí!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj a už je kuchynská romantika dokonalá:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, i ta druhá bordura se Ti povedla na jedničku a poličky jsou komplet, paráda. Hezký den
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Hello Jana....beautiful cabinets !! lovely !! have a nice evening....love Ria...xxx

    OdpovědětVymazat
  7. Hei:)
    Lovely pictures♥

    Thank you for visit and fine words from you in my blog.

    ♥ Astrid

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani,
    tvé háčkování mi bere dech.Krajka má i hezký vzor a ten porcelán...srdíčko mi naskakuje :-) Háčkovat neumím a tak chodím obdivovat k ostatním. Pa a díky na návštěvu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc povedené, krásně ty kraječky Vaši kuchyni doplňují a zjemňují. A smekám nad trpělivostí a šikovností.
    Dana

    OdpovědětVymazat