neděle 30. ledna 2011

Kuchyně levandulově zasněná

Dobrý večer, ahoj všem.
Nejprve všem děkuji za milé komentáře na mém blogu. Před časem jsem si objednala na mimibazaru několik látek. Jen tak, že z nich postupně něco vytvořím. O dvou následujících jsem si myslela, že jsou modré. Znáte to, barvy na monitoru počítače nejsou úplně přesné, objednávání večer ... Takže, když jsem otevřela balíček, byla jsem trochu zaskočená, ale ta úžasná levandulová barvička mě naprosto okouzlila.  A takhle jsem jí využila:


Polštářek a podsedák do křesílka a ubrousky na stůl.

K tomu chňapky ať to pěkně ladí:
     A aby nezůstalo jen u šití, naseli jsme s Lukáškem francouzskou levanduli na předpěstování. Sice nám na té naší vysočině asi nepřezimuje (i když kamarádka tvrdí, že jí má její tchyně ve skalce už několik let), ale na sáčku se semínku píšou, že vykvétá už za 12 týdnů. Tak jí využijeme jako letničku.

     Mějte se moc krásně, přeji všem pohodový vstup do nového týdne.



7 komentářů:

  1. Ahoj Jani.
    Moc hezky to vypadá.
    Levanduli mám také moc ráda, její vůně mne vždycky přenese zpátky do Provence, do Francie ... ach ta nostalgie ... :-)
    Krásný den.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani super...s levandulou farbou/vonou sa neda nic pokazit :)chnapky su paradne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně Ti to ladí Jani a Levandulce přeji, ať se jí u vás dobře daří. Já jí mám také na zahradě už několik let venku, nijak jí na zimu nepřikrývám a roste a kvete krásně, Vám na Vysočině bude určitě taky! Moc zdravím, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, látečky si vybrala dobře, levandulová barva i vůně jsou prostě kouzelné. Levanduli bych asi raději koupila už jako větší rostlinu, než vysévat semínka.Přeji ať se Ti to podaří. Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jani, to je ale krásně voňavý příspěvek! Moc hezké šitíčko a levandule se neboj, taky ji mám v zahradě léta, v zimě ji nepřikrývám a kvete!
    zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    látky jsou to tedy úžasné - i když nejsou modré.
    Mně se tahle barvička moc líbí.
    Hezky jsi to ušila.
    A Tvojí levandulce držím palce - ať Ti krásně vykvete a zavoní!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj všichni, moc Vám děkuji za krásné a milé komentáře. Teď mám na zahradě taky levanduli, ale jen tu naší, lékařskou. Tak uvidím. Ráda zkouším něco vypěstovat ze semínek. Když se to, Marcelko, nepodaří, to víš, že naběhnu v květnu do zahradnictví a koupím vzrostlou rostlinu.
    Mějte se moc fajn
    Jana

    OdpovědětVymazat