úterý 15. května 2012

Ananasová dečka

   Tak jsem zase neodolala jedné předloze na kulatou háčkovanou dečku.


     Předlohu vám také přidávám, ale nevím, jak se vám jí podaří vytisknout. Mě se to nepodařilo v potřebné velikosti příliš ostře, takže i ve výsledné dečce jsou chyby.

     Je ale pravda, že po pár dnech už ani já nevím kde. To ve "výsledné" znamená, že když jsem měla hotovo zhruba třičtvrtě, tak jsem zjistila, že jsem špatně počítala někde skoro na začátku a tak jsem vše rozpárala a začala znota.


     Kupodivu. Jasně, že jsem měla chuť praštit s přízí i háčkem a předlohu roztrhat. Ale dečka se mi tak líbila, že jsem si dala ještě jeden pokus. Když jsem zase zjistila chybu někde pět řad před koncem, tak  jsem si radši konec trochu poupravila, než abych zase párala.

     Z příze Kordonet č. 30 má průměr cca 36 cm, takže poslední řádky přibývaly už opravdu celkem pomalu.

     Mějte se moc krásně.



13 komentářů:

  1. Janinko chyby nejsou vůbc vidět a dečka vypadá naprosto skvěle!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu je moc krásná!!Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, dečka se Ti moc povedla a je náááádherná. Krásný den. J

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to jsem ráda, že nepárám sama... Někdy je tisk tak rozmazaný, že raději háčkuji podle monitoru... Ale buď spokojená, chyby vidět nejsou a je moc krásná!
    Přeji příjemný den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani , krásna dečka a nemala si sa prezradiť že je tam chyba vôbec ju nevidno.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásná dečka.. Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Magnifique napperon ! Toujours aimé le blanc...
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, nádherná dečka. Ja neháčkujem, takže chybu žiadnu nevidím. A krásne si t naaranžovala aj s tými váhami.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, moc krásná dečka ... I mně se někdy nepodaří první pokus a mám také sto chutí všeho nechat, ale nedá mi to!
    Hezké dny. Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani, som tu opäť, máš u mňa na blogu ocenenie, tak si ho prevezmi, prosím.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, připojuji se k Emily a uděluji ocenění taky. Ta dečka je moc hezká a s těmi chybami nejsi sama. Taky občas nějakou zjistím a pak kamufluju...
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  12. Je krásná :o) Já ted také budu motat dečku pro dceru sama si ji vybrala tak snad ji zvládnu :o) Martina

    OdpovědětVymazat