úterý 8. ledna 2013

Zahraniční časopisy

Ahoj, dobrý den,
čemu dokážu málokdy odolat, jsou krásné časopisy o bydlení. Škoda, že často mi přijde, že mě oslovují spíše zahraniční než české, ale třeba některý vydavatel zareaguje. Uvidíme.
Několik jich prodávali u nás v Tescu a já jsem si oblíbila německý časopis Wohnen & Garden.


Když jsem si šla pro listopadové číslo, regál byl prázdný a od paní prodavačky jsem se dozvěděla, že Tesco prodej těchto časopisů zrušilo. Protože se mi vážně hodně líbí a jeho cena není až tak vysoká, začala jsem řešit, jestli by nebylo možné, si jej předplatit. Nakonec se mi to povedlo dokonce u českého dodavatele tiskovin a časopis mám jen s cca dvoudenním zpožděním od vydání. Takže pokud vás tato možnost zaujala, odkaz na dodavatele máte zde:
     Zejména před Vánoci si občas koupím i takové, které normálně nekupuji. Letos to třeba bylo anglické i německé vydání časopisu Country homes.
     Ale abych nevelebila jen zahraniční časopisy, v lednovém Pěkném bydlení je krásná reportáž z bydlení v Provence stylu majitelky eshopu U Leontýnky.

     Mějte se krásně


15 komentářů:

  1. Zahraniční časopisy mám moc ráda-jsou hrozně krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. I love those magazines !!!...love from me...xxx.....

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, docela ti rozumím. Proč kupovat časopisy plné reklam (ty české myslím :o)). Často si nějaký časopis koupím třeba v Německo, v UK jsem si nemohla vybrat...bylo jich tolik a jeden hezčí než druhý!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, moc Ti děkuju. Kolikrát mám výčitky, že jsem jednak tak vybíravá a nekupuji české, a pak taky, že jsou podstatně dražší... Ale když si pak spočítám, že český časopis je sice levnější, ale z celého se mi líbí 6 stránek... Možná si vyjedeme o víkendu do Německa na nákupy, tak třeba dojde i na nějaký časopis.
      Jana

      Vymazat
  4. Takúto závislosť mám aj ja. Tiež si tých zahraničných pár kupujem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, u nás v Tescu to tiež zrušili, tak som musela hľadať inde. Pravidelne kupujem Wohnen & dekorieren. Dokážem v nich listovať donekonečna.
    maj sa, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, i já, vždycky si přitom krásně odpočinu. Jana

      Vymazat
  6. Jani, děkuji moc, už dva měsíce se pokouším objednat předplatné Wohnen & Garten do Čech a nejsou schopni mi odpovědět. Takže si ho hned objednávám :0))). hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ado, taky jsem to zkoušela v Německu a dopadla jsem úplně stejně. V dnešní době nechápu. Hezký den i Tobě. Jana

      Vymazat
  7. Jani také miluju časopisy o bydlení a přiznám se že žádný zahraniční mě ještě koupit nenapadlo a tak asi to brzy napravím :o) Martina

    OdpovědětVymazat