úterý 3. ledna 2012

Kulatá háčkovaná dečka

Ahoj,
zdravím vás všechny v novém roce. Ani přes Vánoce mi to nedalo, abych něco malého neuháčkovala. A tak vznikla tahle dečka.
Tady je i s jedním z dárečků, které jsem našla pod stromečkem. I když přiznávám, že v objednávce u Ježíška mám prsty já.
A přidávám ještě dvě fotky vánočních dekorací.
Jedna je z předsíně.

A druhá srdíčko vyšívané podle předlohy od Šárky, i když milou duší, která mi ho poslala byla Kateřina. Katko, ještě jednou moc děkuji. Vzor je to krásné a krásně se vyšívá, takže určitě se u nás ještě během roku objeví v nějaké jiné barvě.

Mějte se krásně a těším se na spoustu krásných setkání ať už tady u mě na blogu nebo u vás, kde čerpám tolik nikdy nekončící inspirace. Děkuji, že tu jste a dělíte se o vaše krásné nápady.

12 komentářů:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dečka je parádní:-)dekorace také:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Magnifique napperon ! Blanc, délicat, superbe !
    Bonne Année 2012 !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, jsi tedy dobrá, já toho o Vánocích moc nestihla a ty, takovou krásu!
    A dárky jsou taky parádní!
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Srdíčko má moc hezký vzor, ovšem žasnu nad tou pílí i o svátcích!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, jedno krásnější než druhé. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, dečka se mi moc líbí a srdíčko nemá chybu.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Pozdravujem Janicka :) U Vas je to tiez velmi krasne, nadherne hackujete, na to ja mam ruky lave :) Dakujem za navstevu na mojom bloggu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy vy jste ale šikovná. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  10. Srdiečko je krásne, no páčia sa mi hlavne Vaše háčkované dečky! Veľmi jemné, precízne vypracované. Pekný zbytok víkendu a všetko dobré v nvoom roku!

    OdpovědětVymazat
  11. Jani dečka je nádherná a dáreček od ježíška taky :-)krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat