středa 16. listopadu 2011

Příprava na advent

Ahoj,
i u nás o adventu a Vánocích oživuje byt červená a bílá barva. Mám tyhle barvy moc ráda a pro mě k Vánocům patřím. Takže se ani nesnažím zkoumat jaké barvy jsou zrovna in. Oficiální vánoční motivy ale příliš nepoužívám, abych mohla věci vytáhnout i jindy během roku, když zrovna budu mít na tuhle barevnou kombinaci chuť. Zatím jsem si uháčkovala chňapky, snad se dostanu ještě. Plánů mám dost a dost.



Mějte se moc krásné a moc děkuji za komentáře k háčkovanému polštářku. Jste moc milé.

8 komentářů:

  1. To je náádhera. To já mám taky plno plánů, jen realizace pokulhává, není čas...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jako ty i já se držím staré dobré tradice, červená s bílou zkrátka k Vánocům sedí.
    Ten džbánek je mooooc hezký
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, chňapky jsou moc krásné, bílá s červenou je krásná kombinace. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. E' tutto così dolce!Buona giornata!Rosetta

    OdpovědětVymazat
  5. So nice !!...love it !!.............♥.... ♥... ♥...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, moc se ti povedly! Taky si bez červené neumím Vánoce představit.
    Moc hezky si je vyfotila, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, chnapky jsou moc krasne a ve spravne vanocnich barvickach. Mas je i moc pekne naaranzovane. Mej prima den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. karinszaubereien.blogspot.com23. listopadu 2011 v 9:32

    Hallo Janadeine Topflappen sind superschön dein ganzer Blog ist Toll anzusehen lieben Gruß Karin

    OdpovědětVymazat