úterý 21. června 2011

Máte doma luxfery?

Luxfery = sklobeton. Už to označení... Sice chápu výhodnost spojení tepelně izolačních a přitom zároveň světlo propustných vlastností. Nicméně romantické mi příliš nepřipadají. A tak jsem se je pokusila trochu vylepšit.
Detail krajky na záclonce. Měří skoro 60 cm, ale jsem ráda, že jsem se do ní pustila. Moc se mi líbí, mám růžičkové motivy moc ráda.

Na zemi je ještě spousta kytek, škoda, že nemám širokoúhlý objektiv.

     Mějte se krásně a moc děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. Vždy mě moc potěší.

11 komentářů:

  1. Jani, teda, bordurka je nadherna. A k luxferum, asi je to celkem prakticka vec a tak kdyz je trosku nacancas, tak se s tim da zit :o) Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ta krajka k záclonce je překrásná. hezky jsi to oknoneokno zjemnila. pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Hello Jana..beautiful curtains !! ...nice corner in your home...lovely evening.....xxx...

    OdpovědětVymazat
  4. Janka, luxfery chcem do kupelne, teraz su aj vo viacerych farebnych odtienoch,
    pekne si ich okraslila krajkovou zaclonkou, mne sa to celkom paci
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katko, díky za návštěvu a za milou pochvalu.
    Ahoj Majko, díky za návštěvu, to je hezký výraz oknoneokno.
    Hi Ria, thanks for visit. It is nice to meet you here.
    Ahoj Emily, možná, když se vybere správný dezen a zapadají do okolí, je to fajn. Tak jak to bylo, holá luxferová stěna, mi to přišlo moc studené a "technické". Vzhledem k tomu, že se stále vyrábějí, nejspíš je stále někdo rád využívá. Díky za návštěvu.
    Mějte se krásně
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to je krásná záclonka...
    Hned je to útulnější...Jsi moc šikovná.
    Děkuji moc za návštěvu u mě.
    Hezký den, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. JANIČKO, ZÁCLONKA JE OPRAVDU MOC HEZKÁ.
    TVŮJ NÁPAD S VYLEPŠENÍM SE TI POVEDL NA JEDNIČKU.
    MĚJ SE KRÁSNĚ A UŽÍVEJ LETNÍCH DNŮ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, než jsme se přestěhovali, měla jsem je v chodbě také a navíc špatně dostupné. Krásně si je nazdobila. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, záclonka je nádherná a luxfery vypadají hned útulněji. Super nápad!!! Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Witaj Jana - zapraszam na moj nowy blog http://sielankowytarg.blogspot.com/

    Pozdrawiam - Dorota

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, my je máme taky.... zkrátka starý baráky jen málokterý jsou bez nich. Ale nicméně i my při přestavbě jsme je použili do koupelny, kde se mi ilíbí:-) snad někdy stihnu také vyfotit:-))) Jsem na focení hrozná. Děkuju za návštěvy v mém blou, pa danča

    OdpovědětVymazat