sobota 2. dubna 2011

Časopis o bydlení

Dobrý večer,
včera jsem objevila u nás v Tescu tenhle časopis.

Uznávám, že výtisk z loňského října není úplně nejaktuálnější, ale přesto jsem se neodtrhla, dokud jsem ho neprolistovala celý. Tak tady je malá ochutnávka.



     Cena 80,-- Kč za 248 barevných stránek, kde není ani příliš reklam mi také přišla celkem přiměřená. Škoda, že neumím francouzsky. Zatím je to také jeden nesplněný sen. Tak snad někdy, až děti odrostou a bude trochu víc času se pustím i do studia francoužštiny.

     Hezký večer a děkuji moc za Vaše komentáře. Mám z nich vždycky velkou radost.


8 komentářů:

  1. What a great magazine !! love it ! ...have a nice day...love Ria....xxx...

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    mám moc ráda chvilky s časopisy o bydlení,
    udělám si kafíčko a sním si...
    Tenhle časopis je báječný!!
    A do té francoužštiny se pusť!! Fandím Ti!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jarko, přesně tak. I já sním a občas i naplánuji nějakou malou změnu. Díky za návštěvu a za podporu. O francoužštině sním už hodně dlouho a zatím to pořád odkládám. Do loňska jsem totiž dálkově studovala vysokou školu a to jsem moc prostoru na nějaké další zájmy neměla. Ale skoro už mi to studium něčeho nového začíná chybět.
    Krásný týden
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hi Ria, thanks for visit. Have a nice week.

    OdpovědětVymazat
  5. jééé, tak tyhle časopisy miluju, a vůůůbec by mi nevadilo, že je říjnový a ještě k tomu ve francoužštině :o)) Inspirace není nikdy dost viď :o)

    OdpovědětVymazat
  6. no právě, a tady jsou tak nádherný fotky... Málem jsem ho uslintala:)

    OdpovědětVymazat
  7. ... na tieto časopisy som maniačka,k tomu káva a pohodové chvíle sú na svete :)
    Jana

    OdpovědětVymazat