pátek 3. února 2012

Háčkované polštářky

Ahoj,
tak jsem zase vytvořila nové háčkované polštářky.

     Původně to měl být dárek. Jsou ale prý moc hezké na to, aby byly používané, takže by u obdarovaného skončily na dně skříně. Stejně to dopadlo už s jedněmi, co jsem ušila. Přešla mě tak nějak chuť je darovat a budou dělat parádu u nás na gauči.
     Vím, že s dárkem si každý může dělat co chce, a asi řeším, co bych neměla. Ale přijde mi prostě tý práce škoda.

     Ještě dokončuji kulaťáček, který měl k nim být do sady, a ten tedy již jako dárek poputuje. Tak uvidíme, kde skončí.

     Hezké odpoledne a nadcházející víkend.

16 komentářů:

  1. Janičko polštářky jsou nádherné a byla by velká škoda strčit je na dno skříně,také bych si je raději nechala a nebo darovala někomu,kdo mou práci ocení.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, dávám ti za pravdu.
    Polštářky jsou povedené a u tebe dělají pěknou parádu.
    Přeji hezký mrazivý den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely pillows you have done ! Love the colors you choose !
    Have a nice week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. Jani polštářky se ti moc povedli,jsou nádherné a byla by škoda schovat je do skříně,jen at dělají parádu!
    Krásný den a těším se na foto kulatáčku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, davam ti za pravdu, polstarky jsou opravdu moc povedene na to, aby byli ve skrini. Treba najdes nekoho, koho potesi vice. (No, treba ja bych je brala vsemi deseti :o) Taky jsem zvedava na ten kulatacek. Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, cítím to stejně. Jsou opravdu moc hezké a ve skříni by jim to tedy moc neslušelo. Krásný víkend přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s Tebou, když už někoho obdaruji, není to proto, aby to skončilo někde uklizené. To mě naučilo a poučilo o výběru, koho ručně dělaným dárkem obdaruji!
    Doma jim to krásně sluší, ladí si s bordurou na zdi:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, dobre že si ich nikam nedal. Poslúžia Ti ako krásna dekorácia.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherný.Já bych je brala na gauč hned,škoda,že to nejsem já,u mě by ve skříni pro ně místo nebylo :-)krásný vbíkend.Věra.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani,
    taková krása má hřát, myslím oči tělo, duši a ne dno skříně.
    Věčná škoda, mě by se moc líbily.
    Krásný víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, polštářky jsou nádherné a taky by mě mrzelo, kdyby je obdarovaný/á šoupli do skříně. U nás by se jimi pyšnil gauč :) A jak píše Lezarts, tak i já přemýšlím, komu stojí za to něco vytvořit rukama a komu ne. Krásný mrazivý víkend přeji. J

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, polštářky jsou krásné, také raději dávám dárky těm, co umí ocenit ruční práci, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. JANIČKO, KRÁSA HÁČKOVANÁ.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    JÁ BYCH HNED VĚDELA KAM HO U NÁS NAPARÁDIT.
    MĚJ SE PĚKNĚ A UŽIJ SI HEZKY NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, polštářky jsou nádherné, moc povedené... Jinak s tebou také plně souhlasím... Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, jsou krásné a dobře si udělala! Taky se snažím dávat své ruční práce tam, kde z nich budou mít radost a neschovají je někam...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat