sobota 27. srpna 2011

Krajky na poličky

Ahoj,
už před časem jsem si uháčkovala další krajky na poličky do kuchyně. Moc se mi líbí, když hezky vypadají i skříňky, které jsou normálně zavřené dvířky. Teď jsem se konečně dokopala k tomu, abych je naškrobila a připevnila.

 Protože mě stále dokola stejný motiv už nějak nebavil, zkusila jsem si i srdíčkové bordury.

 A takhle to vypadá, když se jedna ze skříněk otevře. Uprostřed už jsou i nové porcelánové dózy, které jsem si objednala minulý týden. Vypadají skvěle a zdá se, že i dobře těsní. Společně s dózami jsem si objednala i máslenku. Tu nafotím zase někdy příště.

A tady jsou předlohy, podle kterých jsem háčkovala:



Mějte krásné odpoledne.

19 komentářů:

  1. Ahoj Jani, krajky jsou krásné. A vůbec všechno, na co sáhneš. Máš zlaté ruce. Ty polštářky ... krása ... A porcelán se taky povedl. :-)
    \Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsi šikulínka šikovná. Krajky jsou táááák krásné !!! Měj se hezky. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Úúúúplná nádhera.Sedám si na zadek a obdivuji tu zručnost.Moooc šikoná.Ve skříňkách to vypadá božsky.Krásný blog.Pěkný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, oplácím návštěvu a žasnu. Máš šikovné ručičky a útulné bydlení. Máš úžasné věcičky, jen zmíním háčkované bordury!!, kam já se na tebe hrabu s vietnamskýma gumovýma! Při pohledu na tvůj servis s fialkami jsem si vzpomněla, že mám jednoho sirotečka. Starý hrneček s fialkami. Přesto, že se "známe" po 2 větách ti ho ráda věnuju. Bude se mít dobře ve tvé fialčí rodině. Přijímáš dárek?:) Hezký večer!René

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, všem Vám moc děkuji za milé komentáře.
    Ahoj René, vítám Tě na mém blogu. Dárek samozřejmě ráda přijmu a už teď se z něj raduju.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful !!...enjoy a happy weekend....love from me....xxx...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné bordůrky :)Už jsem kdysi zkoušela tu srdíčkovou, ale nikdo zkušený nebyl po ruce, aby mi vysvětlil ubírání oček u filetové techniky...takže dílo se nikdy neuskutečnilo :( A děkuji za milé návštěvy u mě!

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, moc hezky si háčkovala! Za dvířky, a taková krása!
    Přeji pěknou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jani, já jsem taky samouk, takže nevím, jestli to dělám správně. U té srdíčkové jsem si to spočítala a krásně mi to vycházelo, že jsem prostě vždycky skončila dřív a nic jsem ujímat nemusela. Kde to nevychází a musím se o něco vrátit, háčkuji pevná oka.
    Ahoj Helenko, děkuji a přeji hezký den.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera:-)...Snad se také k háčkování někdy dostanu:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani, jsem unešená z té bordůry je ůchvatná!!!!Mám ted madejrové a asi se pustím do háčkování , ale je otázkou kdy abych to měla do vánoc,do kterých to nevím?Ty jsi moooooooooc šikovná Daja.

    OdpovědětVymazat
  12. Jani,
    když někdo vymyslel to pořekadlo "zlaté české ručičky", tak musel znát tebe!
    Krásný (první školní) den přeje Vivi ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, jedním slovem KRÁSA... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné..snad taky někdy začnu hčkovat...

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, děkuji za komentík u mně :-)
    Už jsem tu dlouho nebyla a proto jsem si s chutí prohlídla tvoje krásné tvořeníčko.
    ty kraječky v kredenci jsou moc romantický.....
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  16. No to je tááááááááková krása!!!!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  17. Krása. Opravdu super. Jak je připevňujete na skříňky? Mám pár krajek doma uháčkovaných a nevím, jak je připevnit. Děkuji a přeji mnoho krásných chvil při tvoření. S pozdravem Lenka Hrabálková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuji moc. Na krajku přišiju suchý zip a na polici připevním druhou část suchého zipu oboustrannou lepicí páskou. Drží to celkem dobře, až teď musím jednu přilepit znovu, protože je to blízko sporáku a víc se tam páří. Mějte se hezky.
      Jana

      Vymazat