čtvrtek 26. května 2011

Šumava

Dobrý večer ještě jednou.
Teď v květnu jsem skoro pořád na zahrádce a tak blog moc nestíhám. Ale na začátku května jsme strávili pár dnů na Šumavě. Bylo krásné počasí a Šumava je moje srdeční záležitost, takže skvěle strávené dny v přírodě. 


6 komentářů:

  1. Jani, díky za nádherné fotky ze Šumavy! Určitě jste si tam čas hezky užili.
    A moc gratuluji k nákupu konvičky, je kouzelná, k tobě jako dělaná!
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helenko, máš pravdu, jak kdyby byla dělaná na zakázku. Konečně jdou zase psát komentáře:) Doufám, že všechny technické problémy máme na čas za sebou.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc hezké fotečky!
    Na Šumavu jezdíme moc rádi...
    Posílám pozdravení a přeji pohodový pátek a hezký víkend, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já mám Šumavu taky moc ráda, je tak strašně moc hezky, a určitě se tam čas od času vrátím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani,
    Šumava je krásný kraj. Jsem na tom podobně... většinu času jsem mimo PC. Užíváme si sluníčka dokud je. Měj se moc hezky a díky za pěkné fotky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    taky se pořád hrabu v hlíně, hubím invaze mšic a užívám krásného počasí. Tak ať nám vydrží.
    Mějte se krásně.
    Radka

    OdpovědětVymazat