pondělí 6. prosince 2010

Máme nový podnos

Dobrý večer!
U Martiny z Martiny Home jsem objevila odkaz na obchůdek JH Decor. Nelenila jsem a objednala jsem si odtud nový podnos. Je dřevěný, trošku patinovaný, prostě přesně splňuje moje dávné představy. Netušila jsem, že se zrovna takový hodí i našemu Lukáškovi. Tak se podívejte, jak si ho pěkně naaranžoval:

     Přeci jenom se mi nakonec podařilo zabrat si ho pro sebe. Zatím jsem ho využila na vánoční zátiší u mě v kuchyni:


      Mějte se moc hezky.

5 komentářů:

  1. Jani, tác je moc hezký a jak vidím, jablko nepadlo daleko od stromu :o)
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jani,
    hlásím se jako další čtenářka Vašeho blogu a
    těším se na Vaše další příspěvky.
    Srdečně zdravím.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, děkuji za pochvalu.
    Ahoj Radko, moc mě těší, vítám Vás u mě.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. JANIČKO, TAKÉ VÁS DNES ZDRAVÍM PRVNĚ.
    PŘEJI PĚKNÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Janičko, jsem ráda že jsem mohla odkazem na obchůdek inspirovat, vybrala jste si tam nááádherný kousek! Tak nevím která aranž je hezčí, zda ta Vaše nebo Lukáškova, můžete se střídat, obě vypadají super! Přeji krásný adventní čas, Martina

    OdpovědětVymazat