úterý 30. listopadu 2010

Poděkování


Dobrý den,
před nedávnem jsem náhodou narazila na několik blogů úžasných šikovných ženských. Tak mě nadchly, že jsem se rozhodla založit vlastní blog. Čím více blogů a příspěvků na nich si ale prohlížím, tím spíše ve mě hlodá pocit, co já vlastně budu na tom blogu vystavovat. Ať koukám jak koukám, nemám pocit že to co vidím by si chtěl někdo prohlédnout na webu. Dnes dopoledne jsem ale s údivem zjistila, že můj blog má jednoho pravidelného čtenáře. Pocítila jsem to jako závazek, že něco bych tedy uveřejnit měla. Přeci čtenáře zase nepřijdu, když už jsem ho získala. 
     A tak začnu nejprve poděkováním. Všem, kteří uveřejňujete své nápady, fotečky ze svých domovů a kouzelné věci, které vznikají ve Vašich rukou. Děkuji Vám za to, že jsem si vzpomněla, jak jsem všechny tyhle věci měla ráda a za to, že jste mě inspirovaly k tomu, abych se jim zase začala věnovat. Minulých 5 let jsem totiž studovala dálkově vysokou školu, nejprve při zaměstnání a pak při mateřské a na všechno šití, háčkování, vyšívání a další (v té době zbytečnosti) jsem musela zapomenout. 

     Pro začátek Vás tedy zvu na hrneček kakaa a štrůdl (původně to mělo být pozvání na snídani, ale dostala jsem se k tomu až teď).

     A mrkněte, jakou jsem vytvořila adventní výzdobu. Chápu, že pro mnohé z Vás je to příšerný kýč, ale já se zatím klasického adventního věnce s mašlema nedokážu vzdát. 

      Tenhle věneček mám připravený na dveře, ale protože máme od včerejška nové, tak ještě nemám koupený háček. Snad se mi to tento týden podaří napravit.


     A takhle jsem ozdobila botník na schodišti:



     Přeji Vám všem krásný večer, zítřejší den i celý advent.
















3 komentáře:

  1. No, vidíš, jaká jsi šikovná holka ! Jak tě jednou semele tohle společenství, tak se nápady budou jen rojit !
    Myslíš si, že tvůj věneček je kýč ? Co je to vlastně kýč ? Jen se prostě každýmu líbí něco jiného !!
    Přeji spoustu nápadů na zůtulňování tvého hnízdečka.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, tak vítejte v blogovém světě. Jsem přesvědčená, že Vaše volba založit si blog byla ta nejlepší a věřte nápady se jenom poženou. Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, děkuji za přivítání. Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat